  • Data: 2007-07-09 22:02:14
    Temat: Re: Podpis na karcie
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Podpis jest taki jak się zwykle podpisujesz.
    > No chyba, że oni chcą, żebyś napisał imie i nazwisko, a nie się podpisał.

    Nigdy nie zwracałem uwagi na te zapiski, które przychodzą na kartce, do
    której przyklejona jest karta. Teraz wychodzi ewidentnie, że chcą aby
    się podpisać tak jak to zacytowałem w poście (przepisałem dosłownie to
    co jest na kartce). Jako, że na allekarcie kredytowej mam swój bazgroł
    to tutaj oczywiście też go zaserwuję, tylko chciałem zwrócić uwagę, że
    coś takiego występuje. Może to po prostu w celu łatwiejszego porównania
    podpisów właściciela karty podczas zakupów?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski