  • Data: 2002-05-28 09:23:25
    Temat: Re: Podpis na karcie.
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    > Jestes pewien tej trywialnosci? Mozesz opisac w kilku zdaniach
    > te trywialna modyfikacje?

    Uprzejmie proszę - bierzemy klawiaturkę POS-a i zamieniamy przełączniki
    na przekaźniki kontaktronowe, a ich sterowanie podpinamy do drugiej
    klawiaturki. I ta druga podajemy klientowi.

    > Nie wiem jak jest z posami, ale wbudowanie funkcji ktora bedzie
    > informowala centrum o probie ingerencji nie jest problemem
    > (pos chyba nie jest glupszy od budki telefonicznej)

    Przechwycenie PIN-u można zrobić bez ingerencji. Potrzebne jest 10
    elektromagnesów które będą naciskały klawiszki. No i druga klawiatura.
    Nie musisz nawet wiedziec jak POS wygląda w środku.

    Przechwycenie nagrania z paska? Też bez ingerencji się da. Bierzemy
    głowicę czytającą paski(do nabycia bez kłopotów), prosty układzik, a do
    właściwego POS-a w szczelinę wkładamy płaska cewkę, która odpowiednio
    sterowana bedzie powtarzała to, co ta 'lewa' przeczyta. I klient dostaje
    lewą klawiaturę i lewego POS-a - a prawdziwy nie jest ruszony.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313