  • Data: 2011-05-02 22:41:12
    Temat: Re: Podróż po Europie Zachodniej - jakie karty płatnicze?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/2/2011 3:15 PM, Krystek wrote:

    > Mieszkam w Polsce i na razie za granicę nie zamierzam się przeprowadzać.
    > Mam zakładać konto za granicą (wiem, że niektórzy grupowicze p.b.b.
    > zakładali), czy w jakieś karty pre-paid zagramaniczne mam się zaopatrzyć?

    głaskanie kota pod włos

    Weź pierwszą z brzegu polską kartę, która pozwoli ci na wypłatę gotówki
    w bankomatach za granicą. Wszystko jedno jaka, byleby byla prostokątna i
    mialeś do niej pin.
    Do tego weź drugą kartę z innego banku, jakbyś tą pierwszą
    zgubił/ukradli lub przestała działać, bo inaczej siądziesz i będziesz
    płakał na środku skrzyżowania.

    i zadbaj, żeby była na koncie kasa.

    Jedną i drugą zapłacisz również bezgotówkowo w większość miejsc.

    jak masz możliwość to weż dwie dowolne karty kredytowe, jeśli ci dadzą.
    maja być plastkiowe, prostokątne i miec pasek magnetyczny.

    Do tego weź trochę awaryjnej gotówki, żebyś miał czym zapłacić jak karta
    nie zadziała lub ewnetualnie miał na telefon do mamy, zeby kase podesłała.

    Reszta nieistotna.