eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodstawa obciazenia kontaRe: Podstawa obciazenia konta
  • Data: 2002-09-20 15:01:55
    Temat: Re: Podstawa obciazenia konta
    Od: "hosi" <hosi@????.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal:

    > Na takiej podstawie, ze bank widocznie dostal (elektronicznie)
    > potwierdzenie dokonania transkacji.
    > Jednak jesli zloszysz reklamacje to sklep bedzie musial przedstawic
    > podpisanego przez Ciebie slipa (zakladam, ze PINu nie podawales przy
    > tej transakcji?) a tego oczywiscie nie bedzie mogl zrobic, wiec bank
    > reklamacje uzna.
    > Standardowo slipy fizycznie nie opuszczaja sklepu, wszytko idzie
    > elektronciznie. Dopiero w wypadku reklamacji sklep musi udowodnic, ze
    > klient zaakceptowal ta transkacje.

    Dzieki za info. PINu nie podawalem.
    Reklamacje oczywiscie juz zlozylem, teraz tylko pozostalo
    mi czekac (max 14dni roboczych).

    --
    Pozdrawiam
    hosi
    GG#520751




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1