    From: "RM." <r...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podsumowanie glosowania
    Date: Mon, 16 Nov 2009 15:59:46 +0100

    XXL pisze:
    > deq <d...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Honor się albo ma i dotrzymuje słowa, albo..... można zostać politykiem.
    > Jerzy jest już osobą wyraźnie zaangażowaną politycznie, co będzie dalej to
    > zobaczymy.
    >
    > Pech Jurka Olszewskiego polega na tym, że postawił on na politycznych
    > bankrutów J.Kaczyńskiego i o.Rydzyka.
    > Ale on w swoim zaślepieniu dalej nie może zrozumieć, że wyżej wymienieni
    > politycy zostali przez większość wyborców zostali odesłani do lamusa historii
    > ku przestrodze przyszłych pokoleń.

    Mimo ze J.O. za tematy polityczne nienawidziłem, co też wyrażałem, to
    uważam, że nie należy poruszać jego tematu gdy go nie ma (lub gdy
    oświadczył, że pisać już nie będzie) - a więc nie należy obrabiać mu dupy.

    Wróci, nie wróci, to wiem On sam, jednakże teraz jeśli nie ma zamiaru
    już pisać i odpowiadać to proponuję zakończyć tę dyskusję.

    RM.