  • Data: 2010-08-06 07:46:54
    Temat: Re: Podwójne mile w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 08:15:53 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Ja się zdaje się w ogóle stąd wyprowadzę, bo nijak nie jestem w stanie
    > znieść statnadrów panujących w tym kraju. Wczoraj Real pozbawił mnie
    > punktów payback za zakupy pod pozorem pobrania faktury vat za te zakupy,
    > powołując się na regulamin. BP

    Ale zauważ, że to nie polskie firmy tak traktuję nas czyli swoich
    klientów. Jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim zaczniemy być
    traktowani na równi z klientami z innych krajów, szczególnie zachodnich.
    Nawet w samej UE, która miała tak łączyć w och i ach jest wyraźny podział
    na dwie części.

    --
    xbartx