    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Date: Wed, 24 Nov 2004 17:40:03 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-7262.wroclaw.dialog.net.pl
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <cnvjtg$f05$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <co04nj$bf8$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <co0cuk$62l$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <co1p7q$o3d$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <co2cmo$vf$1@news.onet.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>

    > A dlaczego nie? Duma nie pozwala?

    Nie mam zwyczaju prosić o coś, co mogę bez proszenia znaleźć za pomocą
    google i tracić czas na korespondencję z kimś, kto najwyraźniej nie rozumie,
    że mamy wolny rynek.

    > Też tak zrobię, jeśli mnie nie zwolnią z opłat, ale jeśli zwolnią, to
    > po co mam iść gdzie indziej? Tylko kłopot z wypłacaniem, otwieraniem,
    > wpłacaniem.

    Jaki kłopot? Kłopot to będziesz miała jak będziesz formułować pismo,
    dostarczać je, brać potwierdzenie dostarczenia i czekac na odpowiedź. I to
    w sprawie, którą można rozwiązać w ciągu 1 popołudnia.

    > Obawiam się, że mówisz o swojej mentalności. Łykasz co ci podsuwają
    > pod nos, jak nie łykniesz tego co podsuwa jedna firma, to łykniesz to
    > co podsuwa inna, a nie potrafisz zawalczyć o lepsze, indywidualne
    > warunki dla siebie.

    Ja nie walczę, ja wybieram. Nie uważam, że istnieje 1 bank na świecie i mam
    kogoś łaskawie prosić o cokolwiek, co mogę bez proszenia dostać gdzie
    indziej.

    > Naprawdę nigdy nie negocjowałeś warunków zakupu czegokolwiek
    > (usług, towarów)?! Ja negocjuję ceny w sklepach, wynegocjowałam zmiany
    > w umowie z deweloperem, przedłużenie gwarancji, o której już wcześniej
    > tu pisałam. Polecam taką postawę życiową, bo naprawdę można sporo
    > zaoszczędzić.

    Negocjacje to coś zupełnie innego. Skoro nie odrózniasz negocjacji od podań
    to o czym my rozmwaiamy w ogóle. Mam zresztą wrażenie, że bijemy pianę - to
    wolny kraj więc jak chcesz, to pisz sobie nawet petycje do prezesa Pekao -
    mentalność zmienić najtrudniej. Dla mnie EOT, bo właśnie biegnę na Rynek we
    Wrocławiu w sprawie Ukrainy ;-)