  • Data: 2004-06-18 10:03:55
    Temat: Re: Podwyżka stóp w Szwajcarii
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bigbrada napisał:

    > Nie widziałem tu tego info, a może być ważne dla osób wahających się czy brać
    > kredyt w CHF.

    No tak, podwyżka stóp na CHF czyli LIBOR w górę + umconienie CHF to nie są dobre
    wiadomości dla kredytobiorców :-(
    Od marca CHF stale umacnia się do EUR (z 1.58 do 1.5)
    Co jest powodem takiego umocnienia ?
    PLN umocnił się do EUR, a w stosunku do CHF dalej oscyluje w ok. 3PLN.
    Czy CHF jest bardziej powiązany z USD niż z EUR ?

    ________
    Yareck