  • Data: 2006-03-28 23:22:23
    Temat: Re: Podwyzki oplat za konta w MultiBanku
    Od: "I.b." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na początek proponuję kupić za te 40zł dobry newsreader. Albo dać komuś
    > 40zł
    > łapę, niech skonfiguruje obecny...
    >
    > ===
    > Ty się martwisz czytnikiem od kiedy Cię znam i teraz się martwisz o każdą
    > złotówkę. Kolega, którego pouczacz, dobrze widać wyszedł na tym, że
    > zamiast
    > zajmować się konfiguracją czytnika, zajął się zarabianiem pieniędzy
    > ;PPPPPP

    Gdyby zaja sie zarabianiem pieniedzy to by szanowal kazda zlotowke a
    zwlaszcza 40 zl...
    A skoro mu wisi 40 zl, to znaczy, ze wcale nie umie zarobic pieniedzy... i
    jedynie chce sie poazac jaki to ma gest by wzbudzic w tobie podobnych podziw
    i uznanie. Dla mnie podziw wzbudzaja ludzie potrafiacy szanowac nawet
    grosze... tak jak np. robia to banki! Zobacz,. czy bank przepusci komus
    zlotowke?! Czy teraz widzisz na czym polega zarabianie pieniedzy?