  • Data: 2006-10-10 23:16:04
    Temat: Re: Podwyzki w Millennium (KK)
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Oct 2006 17:57:16 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Economic nie była już kartą Economic od dość dawna - w momencie
    >przyjęcia nowej wizualizacji stała się po prostu "Kartą Kredytową
    >Millennium VISA" (czyli zwykłym Classiciem).
    >
    >Obstawiam, że analogicznie będzie z Silverem.

    Panowie,
    możemy sobie dywagować i przerzucać się argumentami, ale dla mnie
    istotne jest jedno. Jeśli o zmianie cennika i regulaminu kart
    kredytowych w banku, w którym mam kartę, dowiaduję się z
    pl.biznes.banki, a nie z banku, to ja mam jasne zdanie o takim banku.
    Trochę gorzej, że chyba nie wystąpił jeszcze przypadek odwrotny :)))

    PG