  • Data: 2009-03-25 07:40:26
    Temat: Re: Podwyżki w bankach, PKO BP rozwiązało worek ...
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 18:47, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ale z reguły ludzie nie tracą możliwości spłacania kredytu, tylko bank
    > zaczyna robić smrody ludziom którzy sumiennie ów kredyt spłacają. IMHO bank
    > nie powinien mieć ABSOLUTNIE NIC do gadania, jeśli raty kredytu są spłacane.

    Tu wychodzi, jaka jest roznica pomiedzy umowami kredytowymi w Polsce a
    USA.

    W USA, gdy wartosc nieruchomosci spadla i klient mial do splacania
    wiekszy kredyt niz wartosc nieruchomosci, przestawal splacac kredyt,
    oddawal klucze bankowi i bank pozostawal z problemem, ze w zamian za
    udzielony kredyt stal sie wlascicielem nieruchomosci o wartosci na
    polowie jego wysokosci.

    W Polsce klient jest dluzny kwote przewyzszajaca obecnie znacznie
    wartosc posiadanej nieruchomosci i w zwiazku z tym musi DOPLACIC do
    kredytu - czyli mimo, ze zakupione dobro potanialo, bedzie kosztowac
    go jeszcze wiecej - mimo, ze w razie problemow ze splata odpowiada i
    tak calym majatkiem i przyszlymi zarobkami a nie tylko wspomniana
    nieruchomoscia.