  • Data: 2020-09-22 15:05:08
    Temat: Re: Podwyżki w santander od grudnia.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:c59c7090-7b84-4b55-9131-88510022ef79o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 22 września 2020 13:04:21 UTC+2 użytkownik Robert_DF
    napisał:
> [...]

    Moze i musi wrocic, ale chwilowo nie masz, co podwaza zaufanie do
    banku, przynajmniej moje.

    Dobry kierunek widac w mbanku - jest limit platnosci.
    Tylko nie wiem czy to w praktyce dziala.

    >Jest nawet 56 - ale co z tego, jesli nie zauważysz?

    Dodaj jeszcze to co pisalem z rok temu o Santanderze - cofnac mozna,
    ale tylko w oddziale.
    Mnie akurat wyjatkowo nie przeszkadza, blisko mam.
    Wiec ide, rozmawiam z panienka, ona mowi o cofnieciu zgody, a ja ze
    zgode owszem - tez, ale pieniadze chce cofnac.
    Ona mowi, ze musze reklamacje zlozyc. Jeszcze gdzies telefonuje, i
    ak - musze zlozyc reklamacje.
    No dobra, moze i reklamacja sie to u nich nazywa.
    Po jakims czasie przychodzi informacja ... ze potrzebuja jeszcze
    troche czasu na rozpatrzenie.
    Az w koncu rozpatrzyli ... negatywnie, bo przeciez pieniadze pobrano
    prawidlowo, zgodnie z dyspozycja i zgodą.
    To chyba ponad miesiac trwalo.
    I poinformowali, ze moge wycofac platnosc.

    A - i jeszcze sk* elektronicznie napisali, ze odpowiedz wyslali listem
    papierowym, wiec dodatkowe pare dni na dojscie i odbior z poczty.

    Wiec zlozylem kolejna reklamacje, tym razem na poziom obslugi.

    Covid zmienil chyba tyle, ze teraz da sie to zalatwic przez telefon

    >PZ nie używam i chciałbym mieć możliwość całkowitego zabronienia.
    >Co za debil wymyślił, że już nie trzeba potwierdzać zgody w banku...

    Hm, chyba nigdy nie bylo potwierdzania w banku. Jak pamietam to chyba
    jeszcze za komuny pisales wniosek do sprzedawcy i sie rozliczało.
    No ale przeciez panstwowe przedsiebiorstwo Cie nie oszuka :)

    Wiec zgoda ogolna, potwierdzanie zgód indywidualnych, lista tych zgód,
    limit kwotowy miesieczny, awizowanie/potwierdzanie pobran by sie
    przydalo, wycofanie na ST - a co mamy ?
    Nic.

    Aczkolwiek cos mi chodzi po glowie, ze w niektorych bankach taka zgoda
    ogolna jest, nie tylko w mbanku.
    Ale predzej piekło ostygnie niz moją zobaczą - najpierw musza liste
    zyczen zrealizowac :-)

    Tylko czy w obecnej rzeczywistosci dam rade cos zatrzymac przez brak
    zgody ogolnej ? Wyglada na to, ze nie jest wymagana.

    J.