  • Data: 2004-05-29 23:57:39
    Temat: Re: Podwyższenie limitu na KK mBanku
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUZYTA napisał(a) w wiadomości: ...
    >2004-05-29 21:40, $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:
    >
    >A czy Ty wiesz, że każdy bank może mieć inną politykę choćby w zakresie
    >oceny Twoich danych scoringowych? Widocznie Twoje dane, poddane surowej
    >analizie, w mBanku oceniono jako kiepskie.... A wpływy to jeszcze nie
    >wszystko...

    Z wypowiedzi przedstawiciela banku (nie pamiętam którego): Wg
    scoringu najpewniejsi klienci to wysoko uposażeni bezdzietni i
    zdrowi emeryci lub renciści (pewne przychody), z uregulowanym
    stosunkiem do służby wojskowej (wiadomo), mieszkający kątem (niskie
    koszty utrzymania) u swoich "młodych, dynamicznych" (!) rodziców
    - ważne: jak najdłuższy meldunek na stałe w jednym miejscu -
    zarabiających duże pieniądze w firmie państwowej z rozwojowego
    segmentu rynku (pewność zabezpieczenia).
    Ja np. spełniam: "uregulowany...", chwilowo bezdzietny, a "długo,
    kątem..." tylko w papierach.
    Na razie bank powrócił do bardziej tradycyjnego sposobu oceny...
    --
    Arek