  • Data: 2012-02-24 15:23:25
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL wrote:

    > A kiedy wreszcie Ty, Endriu, sys29 i paru innych marzycieli ruszycie
    > tyłki, żeby założyć nową partię ultraprawicową i wprowadzić w Polsce
    > wreszcie prawdziwą wolność i kapitalistyczny raj ?
    > Fantazjować o XIX-wiecznym kapitalizmie w Polsce XXI wieku umiecie
    > znakomicie ale palcem w bucie nawet nie ruszyliście, żeby próbować coś
    > zmienić w rzeczywistości !!!

    Kolejny raz gadasz do lustra. Wszystko co piszesz o moich poglądach i
    wypowiedziach wymyśliłeś sobie. I teraz gadasz sam ze sobą. Nigdy nie
    pisałem, że chcę coś zmienić. Zawsze pisałem, ze odpowiada mi demokracja
    czyli, że robimy tak jak chce większość. Lepsza jest kolejność "najpierw
    myślę potem piszę" niż odwrotnie. Pójście na skróty czyli pisanie bez
    myślenia też nie daje zadowalających rezultatów.