  • Data: 2012-02-25 09:31:13
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Tym się właśnie to wszystko gdy człowiek nie ma fundamentów w postaci
    > wiary katolickiej. Gdy człowiek nie bierze na poważnie słów dekalaogu i
    > przykazania nie kradnij. Masz spaczone sumienie Totusie, które nie mówi
    > ci, że robisz źle. Nie masz tego wewnętrznego głosu który każe powiedzieć
    > stop, tego robić ci nie wolno bo jest to wbrew zasadom.

    Co Ty za bzdury opowiadasz. Wykorzystuję tylko zasady, które stworzyło to
    społeczeństwo w 98% katolickie. Trzeba zabierać bogatym i dawać biednym. Co
    z tego za wniosek? Nie można być bogatym tylko trzeba być biednym. Jak mnie
    społeczeństwo uzna za biednego to nie będę musiał pracować tylko
    sprawiedliwość społeczna i miłosierdzie katolickie zadba o to bym mógł żyć
    na koszt innych. Ja to w duchu nazywam złodziejstwem i mówię głośno tylko
    tu, miedzy przyjaciółmi ale oficjalnie kiwam głową z aprobatą dla tych
    rozwiązań i zrozumieniem dla niedoli biednych dzieci w Afryce i wyciągam
    rękę. A Twój monopol na racje już zadba o to by zabrać komuś pieniądze siłą
    i przekazać je mnie. Wtedy będziesz taki szlachetny i wspaniałomyślny na
    koszt innych.

    > Ja w zyciu by nie mógł czegoś takiego napisać. Nie chcę żyć w takim
    > świecie w którym ludziom z łatwością przychodzi pisanie czegoś takiego.

    Spodziewam się. Jesteś zakłamany i kołtuński jak całe to społeczeństwo i
    jego wiara. Wystarczy popatrzyć na deklaracje i idee katolickie i potem to
    przyłożyć do poziomu życia i postępowania hierarchii kościelnej.