  • Data: 2012-02-25 10:38:23
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > To nie jest mój monopol. Przegrałem do tej pory wszystkie wybory od 1993
    > roku.

    Nie pisze o tym co wygrałeś, a co przegrałeś. Piszę o tym, że sadzisz, że
    Twoja moralność i Twoje poczucie sprawiedliwości powinny być obowiązujące
    powszechnie. Myślisz tak? Przecież tak myślisz. To właśnie jest monopol na
    rację. Czy nie sadzisz, że bogaci powinni wspomagać biednych? Tak właśnie
    myślisz. Z pierwszego wynika, że jak ktoś się z drugim nie zgadza to trzeba
    go zmusić siłą. Oczywiście z tego wynika trzecie, o czym mówić już nie
    chcesz. Jesteś krańcowo nieodpowiedzialny. Odpowiedzialność finansową za
    własne poglądy zrzucasz siła na innych. Ja? A cóż ja. Chcę tylko byś kradł
    dla mnie. Oczywiście akceptuję, że o sobie nie zapomnisz.