  • Data: 2012-02-25 15:54:14
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdzenie, że jest inaczej to IMHO wciskanie owieczkom
    > przez teologów "intelektualnego" kitu.

    Ja mam raczej zdanie przeciwne, i z swoich obserwacji wydaje mi się, że
    najwięcej burd, rozrób, awantur i policyjnych interwencji jest w rodzinach
    które od paru pokoleń zerwały z zasadami dekalogu. W rodzinach bogobojnych z
    reguły jest spokój, aczkolwiek wiadomo - licho nie śpi ....

    Ojciec Madzi nie przyjął komunii na pogrzebie maleństwa
    http://www.fakt.pl/Ojciec-Madzi-nie-przyjal-komunii-
    na-pogrzebie-malenstwa,artykuly,145987,1.html

    "[...] Tymczasem ojciec Madzi najwyraźniej we własnym sumieniu uznał, że nie
    chce, nie powinien lub nie może przystąpić do komunii. Bo tego, że jest
    osobą niezwykle religijną nikt nie może mu odmówić. Wszak z Katarzyną W.
    należeli do kilku wspólnot religijnych - szczególnie aktywnymi będąc w tej o
    nazwie "Tebah".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/