    From: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Date: Sat, 25 Feb 2012 21:03:18 +0000 (UTC)

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > To kto ma Ci zapewnić ten ultraliberalny raj skoro jedyna partia w Polsce,
    > która ma program zbliżony do Twoich ideałów czyli Nowa Prawica założona
    przez
    > publicystę i felietonistę Korwina-Mikke uzyskała 1% poparcia w wyborach
    2011?
    > Nie chrzań głupot, że 99% procent tych którzy poszli na wybory to "głupi
    tłum"
    > a 1% to inteligentni i mądrzy wyborcy.

    Znowu mnie rozśmieszyłeś :-) Po pierwsze UPR nie jest aż tak bliski moim
    ideałom, jak Ci się wydaje. Denerwuje mnie ich pobłażliwość dla
    uprzywilejowanej pozycji KK w Polsce. Mnie wszystkie religie po prostu
    śmieszą i nie mogę pojąć jak np. znakomity felietonista S.Michalkiewicz -
    człowiek bardzo racjonalny - nie radzi sobie z religijnymi bajkami. Ze
    strony UPR nie słyszałem protestów przeciwko nauczaniu religii w szkołach. A
    przecież jest to żerowanie na podatnikach ( katecheci dostają wynagrodzenie
    z kasy państwowej ) i do tego cyniczna indoktrynacja młodych ludzi. JKM nie
    cierpię - już Ci kiedyś pisałem z jakiego powodu. ... I pomimo tych
    zastrzeżeń głosuję na nich, bo nie widzę formacji bardziej liberalnej ...
    i nie patrzę na to, że mają małe poparcie.
    Po drugie mam prawo uważać, że większość ludzi to głupole. Rozumiem, że
    bardzo chciałbyś mi zabronić tak myśleć. Dla was socjalistów kontrola
    myślenia obywateli jest jak jakiś imperatyw. Aktualnie w Korei Płn. świetnie
    to opanowali - wszyscy są jednomyślni. A tak dla ścisłości, to nie uważam,
    że większość populacji to kompletne durnie. Myślę, że oprócz niewątpliwych
    ciemniaków społeczeństwa składają się przede wszystkim z ludzi naiwnych. W
    Polsce akurat naiwność polityczna polega na czynieniu rozróżnienia pomiędzy
    PO, PiS czy SLD. Tymczasem, kiedy te partie sprawowały rządy: rosła
    biurokracja ( 100% od 2000r.), rósł dług publiczny, zwiększano
    koncesjonowanie w gospodarce, zaniechano reformy emerytalnej, kwitło
    marnotrawstwo ... Jedyna różnica polegała na sposobie pajacowania w TV.
    Jedni pozowali na patriotów inni na przyjaciół gejów jeszcze inni na
    liberałów ... i naiwniacy kupowali i dalej kupują ten kit, a cwaniaczki
    kręcą lody.
    Po trzecie bez sensu powtarzasz mantrę o bujaniu w obłokach. Odpowiem Ci na
    ten "zarzut" adekwatnym debilizmem - Ty bujasz w "realiach politycznych".

    > Już Ci kiedyś pisałem, jesteś dojrzałym facetem, któremu z racji wieku już
    > nie wypada bujać w obłokach jak smarkaczowi.

    To ostatnie Twoje zdanie jest zwyczajnie komiczne. Za kogo Ty się uważasz ?
    Za autorytet moralny ? Pouczasz mnie co mi wypada, a co nie wypada ?
    Naprawdę myślisz, że zechcę skorzystać z Twoich "dobrych rad" ? Takich
    mentorów jak Ty, którzy "już mi kiedyś coś pisali" mam po dziurki w nosie.
    Nie istnieją dla mnie żadne autorytety moralne, a na tych, którzy próbują
    mnie pouczać patrzę z politowaniem.

    pozdr.
    sys29