    From: root <a...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Date: Wed, 29 Feb 2012 19:56:00 +0100
    <ji07e8$4fc$1@inews.gazeta.pl> <ji0att$lh1$1@usenet.news.interia.pl>
    <ji0dh4$nt6$2@inews.gazeta.pl> <ji0ep9$s4a$1@usenet.news.interia.pl>
    <ji0fc2$sjs$1@inews.gazeta.pl> <ji7ulm$qbv$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8smo$nc6$1@inews.gazeta.pl> <jib94n$hi$1@inews.gazeta.pl>
    <jibiam$r8k$1@inews.gazeta.pl> <jifscr$jte$1@inews.gazeta.pl>
    <jigk2q$6do$1@inews.gazeta.pl> <jiie6k$da4$1@inews.gazeta.pl>
    <jiil5u$4ou$1@inews.gazeta.pl> <jikn5k$rdu$1@inews.gazeta.pl>
    <jikuah$huf$1@inews.gazeta.pl> <jil308$2lv$1@inews.gazeta.pl>
    <jil4hb$795$1@inews.gazeta.pl>

    > Jaką to piękną i zawiesista śmietanę
    > można mieć w głowie.
    Zawiesina mi się ścieła i nie rozumiem. Można zatem brać kasę od głupich
    podatników za free i jednocześnie mieć poglądy liberalne. Można przekonywać
    wszystkich o tym jak państwo pieprzy wszystko do czego się zabierze i
    jednocześnie czerpać z tego korzyści. Nie dziwię się zatem że UPR ma tylko
    1%. Z takim towarzystwem trudno o cokolwiek zawalczyć, bo żeby wygrać mecz
    trzeba się trochę nabiegać a nie siedzieć na ławce rezerwowych. Tak mi się
    wydaje ale pewnie (jak zwykle) się mylę.
    Pewnie to mit ale gdzieś czytałem, że Ron Paul nie brał państwa subwencji
    na edukacji swoich dzieci, bo wg niego państwowe subwencje są
    niesprawiedliwe. Jeśli to jednak jest prawdą, to chłop ma jaja i zasługuje
    na miano liberała.