  • Data: 2012-03-02 21:50:05
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uparcie wierzysz w teorie spiskowe w Smoleńsku.

    A co do teorii spiskowych odnośnie Smoleńska masz tu trochę "wolnego słowa
    od proboszcza" którego tak panicznie boi się Sławek XXL wraz z Palikotem

    Rozmowy niedokończone - Tragedia Smoleńska - Anita Gargas
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=l7JjJXU54Tw

    Nie chce mi się już wstawiać cytatów z tej audycji choćby o fakcie, że
    "pancerna brzoza" jest złamana w przeciwnym kierunku co do lotu samolotu,
    czy o zamykaniu programów śledczych w TVP zajmujących się tematyką Smoleńską
    , czy o cięciu wraku tupolewa, czy o tym jak Palikociarnia wraz z byłymi
    agentami WSI-sutenerami na zamówienie rządowe urządzała burdel pod krzyżem
    aby zniechęcić ludzi protestujących przeciwko sposobowi prowadzeniu śledztwa
    niemniej wiem, że i tak cię nie przekonam (podobnie zresztą jak kolegę
    Delfino) bo jesteś głuchy na argumenty niczym Elza Michalik...:

    NIE MA ŻARTÓW Z KS. MAŁKOWSKIM cz 2
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=H8mCeMqUhro#t=614s

    ... w wywiadzie z księdzem Małkowskim ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/