eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodział BPH - lokata 10dniowaRe: Podział BPH - lokata 10dniowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podział BPH - lokata 10dniowa
    Date: Sun, 9 Dec 2007 15:55:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <fjgvmo$rt8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1mstc4iezpwny$.1g6o1jj6kwe2x.dlg@40tude.net>
    <fjgqou$hjc$1@nemesis.news.tpi.pl> <fjgs1b$65s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqb54.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1197212184 28584 83.29.69.54 (9 Dec 2007 14:56:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Dec 2007 14:56:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:432151
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fjgs1b$65s$1@news.onet.pl...

    >> W każdym razie podobno pomimo błędnych pism wysyłanych do klientów, za
    >> osobami pozostającymi w BPH SA szły ich lokaty. W ostateczności będziesz
    >> musiał udać sie do nowego BPH SA i zlecić przelanie środków z tych lokat
    >> na rachunek w PEKAO SA.
    >
    > Polecam artykuł o fuzji w Gazecie Bankowej:
    > http://biznes.onet.pl/13,1456773,prasa.html
    > Jeden bank wart drugiego, wcale mnie ten burdel nie dziwi. Mam tylko
    > nadzieję, że moje stare, dawno zamknięte różne rachunki w obu bankach
    > nagle nie ożyją :)

    Czytałem. Ale w BPH jakoś ten podział większej zadymy nie spowodował. Poza
    koniecznością wstawienia nowych szaf na karty klientów, bo w moim mieście
    masowo ludzie z dużego oddziału przenieśli się do dawnej filii w centrum
    handlowym, w wyniku czego brakło im miejsca na dokumenty. Podobno - z
    relacji pracowników BPH - tak jest w większości miast, gdzie klienci mieli
    wybór, czyli gdzie pozostawały banki BPH.

    W poniedziałek rano wszystko ruszyło bez żadnych zakłóceń. Dostęp do
    rachunków przez Internet jest. Wszystko widać bez problemu. Można wpłacać i
    wypłacać. Nawet kolejek nie było zbyt dużych. Mam rachunek w BPH od
    kilkunastu lat i różnie tu bywało. Czasem ręce opadały na indolencję
    pracowników, ale akurat podział z PEKAO SA poszczekam jako bezproblemową
    operację z punktu widzenia klienta BPH. Jedynym problemem był faktycznie
    brak informacji ze strony banku. O potrzebie przeniesienia rachunków do
    odpowiedniego oddziału dowiedziałem sie od pracownika placówki która
    pozostawała w BPH przy okazji wykonywania operacji. Pism żadnych nie
    rozsyłali. Pierwsza pisemna informacja przyszła 2 grudnia i wynikało z
    niej, że rzekomo była sporządzona wg stanu na dzień 28 listopada - co jak
    pisałem nie było prawdą. No i była zbyt późno wysłana, by klienci mieli
    szansę zareagować. Wcześniej jak sobie przypominam były tylko jakieś tam
    listy zarządu, ze będzie podział i wszystko przejdzie bezproblemowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1