  • Data: 2009-05-19 13:18:33
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A te platformerskie przydupasy nie były według Ciebie żałosne?
    > Tak przy okazji wytłumacz mi bo nie mogę sqmać, jak można oddać pomoc
    > polegającą na gwarancjach dla spłaconego już kredytu?
    >
    > --
    >
    > pozdrawiam,
    > MariuszM

    jak każdy miłośnik drobiu nie kumasz, albo udajesz że nie kumasz o co tu tak
    naprawdę chodzi... już pal licho że ukraińcy dostali stocznię za damski ch...
    pal licho że ta prywatyzacja była bardzo dziwna, przeprowadzona na gwałt, a
    umowa praktycznie niczego pracownikom nie gwarantowała...ale wtedy taka była
    wola prezia, a wola prezia wtedy była święta... ale problemem jest to, że
    ukraińcy mogliby dawno temat zamknąc, ale go przeciągają w niskończonośc by
    wydrzec jak najwięcej dla siebie od polskiego podatnika... tam są w ogóle
    dziwne ukłądy, ale tego się nigdy nie prześwietli bo to jest kolebka... ja tam
    nie mam nic do dopłącania z moich na przykład podatków słabszym, ale
    dokarmianie prywatnej firmy i do tego nie polskiej to chyba jest przesada...
    ukraińcy przygrywają sobie w kulki bo mają nagrane gigantyczne konrakty na
    osprzęt dla elektrownii wiatrowych ale póki co trzeba jak najwięcej wydębic od
    skarbu państwa... ale skończmy już to bicie piany na jakieś gówniane tematy
    może...