  • Data: 2009-05-20 21:21:29
    Temat: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 4:56 pm, macieks <m...@g...com> wrote:

    > A mnie też podasz do sądu za 'WYPIERDALAJ Z TEJ GRUPY FRUSTRACIE'
    >  I wróć na pl.sci.medycyna i pl.soc.polityka tam się może sprawdzisz.

    Skoro lubisz taki rodzaj retoryki, to ja moge rowniez sie dostosowac.
    Nie pyskuj gnoju, bo to nie jest twoja prywatna grupa, kapujesz
    totalitarniaku?

    > ps. nie przypisuj mnie do żadnej partii, bo jestem tym, który nie
    > bierze udziału w 'politycznych pyskówkach' na tej grupie.
    > Wasz problem polityczny mam głęboko w #%$%, nie lubię jak jakiś
    > nawiedzony sądami straszy.

    sam sobie zaprzeczasz, bo wlasnie wyraznie opowiedziales sie po
    jednej, ze stron politycznych.
    To nie ja zaczalem pyskowke. Jesli nie potrafisz czytac ze
    zrozumieniem, to sie nie wypowiadaj w temacie o ktorym nie masz
    zielonego pojecia. Dales sie podpuscic zawodowemu prowokatorowi ktorym
    jest XXL.
    Ja jego metody dzialania na roznych grupach poznalem juz ponad dwa
    lata temu. Zacznij myslec jesli w ogole potrafisz.

    Plonk waring.