    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podziekujcie strasznym blizniakom
    Date: Thu, 21 May 2009 17:51:18 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Tak myślałem, nikt nie potrafi odpowiedzieć na to proste pytanie.
    > Jak są zawody w opluwaniu Kaczek, to się wszystkie XXLy i inne take
    > Werbińskie wyrywają na wyścigi, ale jak już chodzi o konkrety to cisza.
    >
    > To jak z tą KE i zabezpieczeniami kredytów? Powinny stocznie to oddawać?
    > Jaką kwotę mają oddać? Równowartość poręczenia za spłacony już kredyt, czy
    > może tylko jakiś procent?
    >
    > --
    >
    > pozdrawiam,
    > MariuszM

    facet, ty jakiś niepełnosprytny jesteś... a nie przyszło ci do małej główki, że
    może nikt nie odpowiada dlatego że pytanie jest debilne?.. po kiego takie
    pytania zadajesz... jakie to ma znaczenie... wchodząc do UE zgodziliśmy się na
    dyktat KE i w tej chwili kompeltnie nie ma znaczenia czy to ma sens czy nie...
    tak nam każe Bruksela i koniec tematu... czy nam się to podoba czy nie tak
    będzie i kropka... jak mawiał klasyk są plusy dodatnie i plusy ujemne... a jak
    do PE wejdą geniusze z pisu tacy jak Szczypińkska Sobecka czy nie potrafiący
    mimo rozpaczliwej nauki wystękac zdania po angielsku Ziobro to nic się nie
    zmieni...