    From: " kc" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pojebani jestescie i to zdrowo
    Date: Wed, 11 Feb 2009 13:20:30 +0000 (UTC)

    ab <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > To nie Zyda wina ze jestescie jeden glupszy od drugiego. Jak przyglupy
    > wystawialy tylek do Zyda to nie ma sie co dziwic ze im zapakowal.
    >
    > Wszyscy opcyjni powinni pojsc z torbami zgodnie z zasada nawarzyles wypij.
    >
    > niestety co widac m.in na tej grupie, ciemny plebs znowu kupil. wystarczylo
    > napuscic pawalkowa nagonke na banki i juz plebs atakuje zyda "ze oszukal".
    >
    > nic nie oszukal.
    >
    > dzis byl dobry tekst Zalewskiego na gazeta.pl - uniewaznic fundusze akcyjne,
    > kredyty w CHF itd - dziwne ze w tych tematach nie ma zydonagonki.

> [...]
    Nie wiem czemu adresujesz tę wypowiedź do mnie. Zignorowałbym, ale zanadto
    obraźliwa. Czy to aby nie ty jeteś tym "światłym Polakiem"? Swietlejszym od
    innych? Ja nie kwestionuję, że jest to bardzo zdolny naród, a w świecie
    finansów nie ma sobie równych.

    Jeśli chodzi o tekst Zalewskiego to też czytalem i mój komentarz jest taki,
    że proponowane przez niego unieważnienie to sprawiedliwość. Jeśli oni to i
    ja. Tylko, że tu nie chodzi o sprawiedliwość a o politykę, a tu już taka
    propozycja jest naiwna.