eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank › Re: Polbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: loczek <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank
    Date: Sun, 13 Jul 2008 12:48:28 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <g5cj5b$e1l$1@node1.news.atman.pl>
    References: <g5b2ko$bsn$1@news.onet.pl> <g5betq$9ob$1@node1.news.atman.pl>
    <4879a237$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1215942635 14389 193.238.180.163 (13 Jul 2008 09:50:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jul 2008 09:50:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <4879a237$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451007
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2008-07-13 08:35 Radek Wroclawski napisał/a:
    > Animka pisze:
    >> Z czego się śmiejesz. Mnie dobrze Polbank "chodzi" pod XP SP3.
    > a mi nawet pod Linuxem - sprawdzam stan konta, dzwonię z klienta sip na
    > infolinię, już po 30 minutach łączę się z konsultantem, on wprowadza
    > przelew, kolejne 10 minut składa reklamację o braku możliwości wykonania
    > przelewu z komputera i już 1 przelew poszedł ;-) To się nazywa system
    > online'owo-offline'owy ;-)

    No nie wiem, czy piszesz poważnie.
    Przelewy powinieneś sobie wprowadzać własną raczką.
    Dopiero jak coś nie działa to dzwonić na infolinię.

    --
    Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1