  • Data: 2008-10-05 16:30:17
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek Wroclawski napisał(a):
    > nie porównuj noża do karty kredytowej bo tylko się ośmieszasz...

    Produkt jak produkt. KK skomplikowanym produktem nie jest.

    > sorry, ale mamy inne podejście do etyki sprzedaży. Twoim zdaniem
    > sprzedawca powinien się cieszyć jeśli wciśnie klientowi jakiś bubel,
    > orżnie, oszuka go, przemyci na stronie 15 umowy napisany drobnym drukiem
    > niekorzystny dla klienta zapis itp.

    Bzdura. Czy ktos komus sprzedal jakis bubel albo kogolwiek oszukal ?
    Klient dostal okreslony produkt wystepujacy w standardowej ofercie
    prawie kazdego banku. Do tego dostal umowe oraz inne dokumenty
    stanowiace integralna czesc umowy (regulamin, toip itp.) Poza tym kazdy
    dorosly czlowiek podpisujac umowe powinien ja uprzednio przeczytac i
    zrozumiec. Sory ale mamy inne podejscie do zycia. Ja uwazam, ze jak ktos
    nie rozumie tego co podpisuje to jest to tylko i wylacznie jego problem
    i czyni to na wlasne ryzyko.

    > Tymczasem banki na zachodzie, a wierzę, że dążymy do tego modelu
    > lojalnie informują klienta z czym wiąże się dany zakup. Więc sorry, ale
    > IMHO w polskich bankach nie ma doradców klienta, a co najwyżej
    > naciągacze, handlarze, sklepikarze o etyce koników z czasów PRL-u. Ale
    > zmienią swoje podejście albo w ciągu kilku lat będą mieli problemy z
    > utrzymaniem pracy...

    Ja mialem juz w zyciu kilkanascie KK. Jakos o wszystkim mnie
    informowano. Alternatywnie wszystko bylo wyjasnione w umowie, toip,
    regulaminie oraz na stronach internetowych. Te informacje sa na tyle
    powszechne i dostep do nich jest na tyle latwy, ze zapoznanie sie z nimi
    nie stanowi zadnego problemu.

    --
    Mithos