eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank :-(Re: Polbank :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank :-(
    Date: Sun, 05 Oct 2008 18:30:17 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <gcaq2t$3q1$1@news.onet.pl>
    References: <gc8p6q$6e8$1@node1.news.atman.pl> <gc8vc0$oha$3@inews.gazeta.pl>
    <gc8tkr$6uk$1@node1.news.atman.pl> <gc9e9g$7uc$2@inews.gazeta.pl>
    <48e85ada$1@news.home.net.pl> <gca0cs$lgh$5@news.onet.pl>
    <48e898f5$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-239-75.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1223224221 3905 77.115.239.75 (5 Oct 2008 16:30:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Oct 2008 16:30:21 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <48e898f5$1@news.home.net.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:456591
    [ ukryj nagłówki ]

    Radek Wroclawski napisał(a):
    > nie porównuj noża do karty kredytowej bo tylko się ośmieszasz...

    Produkt jak produkt. KK skomplikowanym produktem nie jest.

    > sorry, ale mamy inne podejście do etyki sprzedaży. Twoim zdaniem
    > sprzedawca powinien się cieszyć jeśli wciśnie klientowi jakiś bubel,
    > orżnie, oszuka go, przemyci na stronie 15 umowy napisany drobnym drukiem
    > niekorzystny dla klienta zapis itp.

    Bzdura. Czy ktos komus sprzedal jakis bubel albo kogolwiek oszukal ?
    Klient dostal okreslony produkt wystepujacy w standardowej ofercie
    prawie kazdego banku. Do tego dostal umowe oraz inne dokumenty
    stanowiace integralna czesc umowy (regulamin, toip itp.) Poza tym kazdy
    dorosly czlowiek podpisujac umowe powinien ja uprzednio przeczytac i
    zrozumiec. Sory ale mamy inne podejscie do zycia. Ja uwazam, ze jak ktos
    nie rozumie tego co podpisuje to jest to tylko i wylacznie jego problem
    i czyni to na wlasne ryzyko.

    > Tymczasem banki na zachodzie, a wierzę, że dążymy do tego modelu
    > lojalnie informują klienta z czym wiąże się dany zakup. Więc sorry, ale
    > IMHO w polskich bankach nie ma doradców klienta, a co najwyżej
    > naciągacze, handlarze, sklepikarze o etyce koników z czasów PRL-u. Ale
    > zmienią swoje podejście albo w ciągu kilku lat będą mieli problemy z
    > utrzymaniem pracy...

    Ja mialem juz w zyciu kilkanascie KK. Jakos o wszystkim mnie
    informowano. Alternatywnie wszystko bylo wyjasnione w umowie, toip,
    regulaminie oraz na stronach internetowych. Te informacje sa na tyle
    powszechne i dostep do nich jest na tyle latwy, ze zapoznanie sie z nimi
    nie stanowi zadnego problemu.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1