eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłąRe: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
  • Data: 2010-08-13 17:23:41
    Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Damian Niusy wrote:
    > Przelej w poniedziałek kasę na inny swój rachunek w Polbanku i po problemie
    >

    W uzupełnieniu: Nie całkiem po problemie, ponieważ zlecenie dla
    którego nie ma pokrycia nie wygasa niezwłocznie. Po pierwsze jest
    wielokrotnie (ca co półtorej godziny) sprawdzane i jeśli kasa się
    pojawi to jest wykonywane. Po drugie (podobno) próby wykonania są
    dokonywane (ale już nie wiem, czy tak samo często) w dniach
    następnych (wieść niesie że przez tydzień...).
    To byłoby naprawdę sympatyczne, gdyby jasno było opisane w
    systemie (helpy mają, ale dziurawe - co potrzebne, np. lista
    znaków niedozwolonych w polu, to nie napisane...).

    Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe konto
    jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej - system
    sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku spłacić
    samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem, który ma to
    do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej (pomijając już to, że
    są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego czy karta jest własna,
    czy cudza).

    Pozdr.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1