  • Data: 2010-08-13 17:41:17
    Temat: Re: Polbank - Anulowanie zlecenia z datą przyszłą
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inny kwiatek: nie można zdefiniować odbiorcy, jeśli docelowe
    > konto jest kontem technicznym polbankowej karty kredytowej -
    > system sygnalizuje, że numer konta jest błędny. W Polbanku
    > spłacić samodzielnie polbankową KK można tylko spec-przelewem,
    > który ma to do siebie, że zdejmuje kasę dzień wcześniej
    > (pomijając już to, że są jego odrębne rodzaje, zależnie od tego
    > czy karta jest własna, czy cudza).

    Dobrze wiedzieć że to tak dziwnie działa. W sumie to mnie już nic
    w tym banku nie zdziwi, bo nawet pracownicy mają z tym greckim
    systemem problemy.

    Co bym nie załatwiał w tym banku to za pierwszym razem nigdy nie
    działa.
    Nawet głupie podpięcie 2 rachunku do karty trwało 4 dni aby
    działało w 100%. W bankomacie rachunek był widoczny ale ani wpłaty
    ani wypłaty nie działały. Dopiero po telefonie na infolinie i
    kolejnej wizycie w oddziale udało się.

    Damian