  • Data: 2009-12-23 11:31:03
    Temat: Re: [Polbank EFG] Dwa prezenty
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgsl8u$1ta1$1@opal.icpnet.pl...

    > Liczymy na to, ze liczba akceptantów będzie się zwiększać ;-)
    > Jak dostałem pierwszego paypassa to się "poświęciłem" i nabyłem coś w maku
    > żeby wypróbować...

    Ja juz zrobilem pierwsza udana transakcje nowa karta. Transakcja, jak juz to
    bylo napisane, online'owa. Karta ma inny numer niz karta glowna. SMS jak
    dla karty glownej.
    W mojej firmie w bufecie jest mozliwosc placenia paypassem, wiec moze bede
    jej dosc czesto uzywal. Czas autoryzacji tego paypassa i czas transakcji
    karta Aliora - ktora przechodzi offline - jest chyba porownywalny.

    MK