  • Data: 2009-12-23 15:14:51
    Temat: Re: [Polbank EFG] Dwa prezenty
    Od: Rafał <a...@m...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-12-23 15:06, Valdi pisze:

    > Piszesz poważnie? :)

    No... Tak, wiem, kradzież karty. I zatrzymanie w razie czego.

    > Wszystko offline - do małych kwot i gra
    > gitara.

    A jaki bank dopuszcza ofline poza Aliorem? Poza tym nie lubię automatów
    pożerających kartę. Mogą nie oddać. Na autostradzie A1 za to trwa to
    tyle, że aż głupio się człowiekowi robi. Aczkolwiek cena skutecznie
    załatwiła mi ten problem. Nie korzystam.

    --
    Raf