eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.Re: Polbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.
  • Data: 2009-12-15 22:38:30
    Temat: Re: Polbank Era - nie dziala w Niemczech - oficjalna odp na reklam.
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    filip lach pisze:
    >>
    > No niekoniecznie. Bo są kraje, w których działa np. tylko karta citi...
    > a nawet jak nie działa to wystarcza jeden telefon do Citi, podanie
    > telefonu recepcjoniście, cuda nad terminalem i voila wszystko działa...

    Im dłużej mam KK z Citi tym jeszcze bardziej się przekonuję, że jest to
    karta do poważnych zastosowań dla poważnych ludzi- jasne, można mieć (bo
    i takie historie tutaj były opisywane) pewne problemy z tym bankiem, ale
    on przynajmniej stara się, żeby usługi prezentowały jakiś poziom.

    Z osobistych doświadczeń:
    - KK autoryzowane są zawsze, nie ma planowych przerw w autoryzacji KK
    (raz jeden jedyny natknąłem się na komunikat dot. debetowych maestro,
    które miały nie działać przez 1h w środku nocy, KK działały)
    - KK nie mają problemów z działaniem w internecie (czego nie można
    powiedzieć o wieeelu innych polskich produktach), nie natknąłem się też
    na żadne "systemowe" problemy w terminalach. Mam jedynie wątpliwości co
    do PINu offline i konsekwencji np w UK- jednak z tego co słyszałem, to
    nie ma praktycznie żadnych problemów (np tam, gdzie sprawia je mbank).
    - Citiphone 24h na dobę jest w stanie wyczerpująco udzielić informacji
    nt aktualnego statusu karty, zapytań autoryzacyjnych docierających do
    banku i pomóc na ile może w ustaleniu przyczyny ewentualnego problemu.
    Jeśli już taki zachodzi- póki co nie spotkałem się z problemem w
    akceptacji który leżałby po stronie banku (a nie ewidentnie wadliwego
    terminala- to zdarzyło się raz).
    - Podejście do wszelkiego rodzaju reklamacji- zawsze odpowiedzą,
    oddzwonią, wyjaśnią, w razie potrzeby przesłuchają rozmowę z
    konsultantem. Przeproszą.
    - Bezproblemowo zwolnią z opłaty rocznej za kartę, opłaty za zamianę
    karty, podejrzewam więc też, że z tej nowej opłaty za wydanie duplikatu
    również (ale nie testowane jeszcze).

    - Kursy walut są GORSZE, ale nie jakoś drakońsko gorsze- przy moim,
    skromnym raczej, poziomie wydatków zagranicznych przy użyciu KK, sto
    razy wolę pewność, że bank podejdzie do mnie poważnie w razie problemów
    (zarówno "lewe" transakcje jak i problemy techniczne, dosłanie KK za
    griancę bez żadnego problemu itp). Oczywiście fajnie byłoby, gdyby kursy
    były korzystniejsze- uznaję je rzecz jasna za wadę kart Citi.
    - System transakcyjny mogliby usprawnić tak, żeby sumowały się operacje
    bieżące i było widać poszczególne blokady.


    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1