    From: AW <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Date: Tue, 18 Jan 2011 16:56:25 +0100

    W dniu 2011-01-17 21:17, RobertS pisze:

    > nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii,
    > jeżeli to zrobisz to nie musisz oddawać

    Witam.
    Jestem po "operacji" zmiany mistrzowskiego na pomagające.
    Wszystko trwało 8 minut z zegarkiem w ręku. :)
    O kartę nawet nie zapytali, ale nie była ona aktywna więc może dlatego.
    Na rachunku 0 PLN więc też nie było problemów.
    Pani w banku nawet nie zapytała dlaczego tylko natychmiast zabrała sie
    do pracy.
    Obok niej na biurku leżało około 20 kart Visa, ale nie wiem czy były to
    karty zwracane przez klientów czy może jakieś inne.