eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta › Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Data: 2008-03-09 09:16:05
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 08.03.2008, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> writes:
    >
    >> Zaczynam sie zastanawiac czy to nie jest w jakis sposob celowe dzialanie
    >> - zmusic klienta do wizyty w oddziale zeby go zniechecic do rezygnacji z
    >> uslug. W moim przypadku bylo identycznie, dyspozycja - a potem
    >> wydzwanianie ze konieczna jest uzupelnienie dyspozycji. Wczesniejsze
    >> dyspozycje jakos nie wymagaly uzupelniania :D
    >
    > Przeciez to nie jest trudne - wystarczy napisac kwit, napisac w nim
    > co mamy do powiedzenia, podpisac, wyslac poczta (albo lepiej przyjsc z
    > kopia i zaproponowac potwierdzenie otrzymania).

    Ok. Tylko ze problem pojawia sie po tym jak pismo skierowane do banku
    nie trafia do systemu tylko nie wiadomo gdzie, a bank generuje
    obciazenia a nastepnie zaczyna bruzdzic w BIKu.

    Zeby miec spokoj trzeba jednak doprowadzic zeby dyspozycja trafila do
    systemu.


    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1