eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Polbank] Kredyt Bezpieczny - pytanie o wypłaty z bankomatówRe: [Polbank] Kredyt Bezpieczny - pytanie o wypłaty z bankomatów
    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Polbank] Kredyt Bezpieczny - pytanie o wypłaty z bankomatów
    Date: Mon, 25 Aug 2008 13:07:56 +0200

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > W uzytkowaniu to tak tanie nie jest - dosyc wysokie % i gdy jest sie
    > na minusie, lub nawet tylko ruszylo w ciagu miesiaca - to 5 zl. Ta
    > oplata w skali roku (gdyby sie stale korzystalo) daje 60 zl - a jest
    > niezalezna od kwoty przyznanego limitu, tj kredytu. A w zwyklym KO
    > placi sie, niezaleznie od tego czy sie skorzystalo czy nie.

    Co więcej, w zwykłym KO z reguły ta opłata to "x% kwoty limitu min. y
    PLN". Przy małym limicie to może być mniej niż 60 PLN, i Polbank może
    się wtedy nie opłacać. Ale w niektórych bankach nawet to minimalne "y
    PLN" może być większe niż 60 PLN. Ostatnio np. sprawdzałem ING i tam
    y=68.

    > % liczony - im glebszy debet, tym oprocentowanie nizsze. Ale jesli
    > porownujesz do pekalo - to sadze, ze o wiele korzystniej.
    Zasadniczo porównuję KB (to mam - 1,5% min 50PLN czyli 150 PLN za 10k;
    15,5% oprocentowanie debetu) oraz potencjalnie Inteligo (mieszkam tuż
    obok bankomatu i oddziału PKO BP - 1,5 do 3% min. 40 przyznanie/50
    odnowienie czyli 150-300 PLN za 10k + 11,88 za kartę; 15,45%
    oprocentowanie debetu).

    Przy tym 16,9% za debet do 10k w Polbanku jeżeli koszty stałe to max 60
    PLN rocznie

    Ach, Pekao - toż to prawie darmo jest :-P

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni2.xml?/sid=32/la
    ng=PL/002311-261116-54078
    Oprocentowanie
    PLN
    zmienna stopa procentowa od 19,25%

    Opłaty i prowizje

    * Pożyczka w Eurokoncie, Eurokoncie Plus, Eurokoncie VIP, Eurokoncie
    Prestiż
    * opłata za udzielenie, prolongowanie, podwyższenie limitu: od
    1,8%, min. 100 zł

    Szczerze mówiąc, jak ktoś potrzebuje takiego limitu "awaryjnie" to
    taniej będzie wziąć jakąś kredytówkę ze zryczałtowanymi opłatami za
    transakcje gotówkowe lub sensownymi przelewami niż bulić za Pekaowskie
    "luksusy".

    Przemek

    Przemek