  • Data: 2010-07-27 13:08:14
    Temat: Re: Polbank Kumulatus
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    enia/

    > Już samo słowo ubezpieczenia powinno wywołać u Ciebie odruch obronny,
    > szczególnie jak jest Ci to nagminnie proponowane ;)

    Przeglądnąłem teraz informacje na temat tego kumulatusa w necie i
    nieciekawie to wygląda.
    Obiecują ze w ciągu 7 dni przyślą papiery i mam 20 dni na rezygnacje a w
    rzeczywistości nic nie przysyłają tylko po miesiącu AEGON od razu bierze
    kasę z konta.

    Mam nadzieje że mnie panienka z infolinii na siłę nie ubezpieczyła, bo pod
    koniec rozmowy powiedziała coś dziwnego że jak tyle mi już wyjaśniała to mi
    nie odpuści i zaczęła czytać formułkę. Chyba nawet ja do końca doczytała ale
    ja wróciłem do sprawy karty kredytowej i żadnej zgody nie wyrażałem.
    Teraz to miesiąc w strachu będę żył :(

    --
    Damian