  • Data: 2010-06-25 00:18:42
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "AW" i00leo$qqn$...@n...task.gda.pl

    > Sklep musi sprzedać bułki , albo się zepsują,
    > bank nie musi sprzedać karty, to klient chce ją mieć . Czaisz różnicę ? :)

    Mówię prawie to samo bankom -- ja potrzebuje jednej karty, może dwóch lub trzech...
    Ale każdy bank potrzebuje setek tysięcy klientów, może nawet więcej niż setek
    tysięcy...

    Czaję różnicę. :) To banki chcą mieć klientów z kartami. :)
    (i w ogóle chcą mieć klientów)

    -=-

    Wiem, pamiętam -- mam odwiedzić BPH (gdzie mam zapytać o możliwość
    przeniesienia z mBanku) Nordea, gdzie mam wykazać się zasilaniem
    konta i poprosić o kartę nową... I spokojnie oczekiwać karty
    z Multi, która jest w drodze do mnie...

    W Citi mam dostęp w sumie do 5, w Multi ma być do 21.9,
    w Nordea do chyba 8, w BPH -- nie wiem, ale chcę tę, na
    która wraca to, co wydam na paliwo...

    Źle nie jest. :)

    Polbank nie dał, choć kilkakrotnie zapraszał i kilkakrotnie obiecywał. :)
    Nie dał nawet wtedy, gdy trzymałem tam pieniądze -- dwa razy pod 6.5% na przykład...
    Nie dał i EB, w którym mam od dłuższego już czasu około w sumie około 25 tałzenów...
    Nie dał i mBank, choć zapraszał i obiecywał. :)

    -=-

    Kiedy do ludzi w Polsce dotrze, że ani bank nie robi mi łaski,
    ani ja bankowi, ani społeczeństwo mnie, ani ja społeczeństwu?...
    Kiedyż przeminą komunistyczne przewidy mówiące o tym, że ktoś komuś robi łaskę?
    Rzecznik konsumenta zauważa, że pomaga ludziom, zamiast zauważyć, że żyje z ludzkich
    podatków...
    Ty uważasz, że bank robi Ci łaskę, dając Ci kartę kredytową, z której ma zyski...
    Nie da Tobie, nie da komuś innemu nie da jeszcze komuś i... Po prostu padnie... :)

    Albo da... Bank Tobie da, mnie da, komuś innemu da...
    I zarobi na tym, że da, że obsłuży itd...
    I rozdzieli to, co zarobił pomiędzy swoich pracowników
    i właścicieli oraz państwo, które go chroni przed nieuczciwością...
    Pracownicy dadzą swoim dzieciom... Dzieci wykarmią społeczeństwo...
    Państwo zaoszczędzi na drukowaniu i biciu surowców wtórnych
    i na osłanianiu policjantów-konwojentów wożących te surowce wtórne...
    (z jednego wysypiska na drugie -- niemal jak w ,,Polskich drogach'')

    -=-

    Oczywiście pod warunkiem że Ty będziesz płacił tą kartą...
    Że nie będzie ona jedynie breloczkiem do kluczy czy inną
    od_dupką, ;) czy nawet dupkę bez czarodzieja z krainy OZ. ;)
    (oz_dupiającą życie doczesne)

    --
    ^ . . 729 24
    n p w ś c PP s
    * . 18 . 21 719 22
    1 2 3 4 5
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 2324
    6 7 8 9 10 11 12
    E . . . . . ----> . 699 2223
    13 14 15 16 17 18 19
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    20 21 22 23 24 25 26
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 27 28 29 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \