  • Data: 2010-06-25 06:51:24
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Młotkowy" i01fdu$iem$...@n...onet.pl

    > Po co miałbyś potrzebować 2-3 KK?
    > Rozumiałbym - backup. Bo coś może zawieść - bank, system rozliczeniowy, ekłajer.
    Ale zwykle i tak mamy jakąś debetówkę (do
    > bankomatów). Więc po co zawracać sobie głowę pamiętaniem (i czasem płaceniem za
    nią) drugą KK?

    No właśnie -- po co mi w ogóle karty? Zwierzęta żyją bez kart...
    Co mi po debetówkach, skoro na kontach do nich podpiętych nic nie
    ma lub jest niewiele? Jak ktoś ma kłopoty z pamiętaniem, niech
    leczy się. Ja jakoś nie zapominam o płaceniu, o PINach, o okresach...
    (albo do Anglii, gdzie nauczy się zapamiętywania przy okazji kiblowania)
    Taka osoba może też zaprzestać picia alkoholu -- ponoć alkohol nie
    sprzyja zapamiętywaniu. :)

    W komunizmie każdy powinien mieć po równo, z równaniem w dół -- gdy
    jakaś osoba nie potrafi zapamiętać, kiedy ma spłacać jakąś kartę,
    każdy powinien zrezygnować z kart...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'