  • Data: 2010-03-16 21:18:35
    Temat: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 19:34:01 +0000, Zbigniew Demidowicz napisał(a):

    > oraz mam własne doświadczenia, m. inn. z SMS-ami wysyłanymi właśnie z
    > mBanku - dochodzą mi czasami z opóźnieniem > 2 min.
    >
    > Być może wpływ na to ma mój dostawca GSM (taktycznie nie ujawniam go tu,
    > bo z innych powodów jest OK).
    >
    > Masz farta, że Ci śmiga szybko, bo być może korzystasz z tej samej sieci
    > co mBank ?

    Mi w mbanku do Play w ogóle przestały przychodzić i nawet dzwoniłem, ale
    nic to nie dało, więc zamiast pobijać kolejny grupowy czas długości
    reklamacji, zmieniłem nr na Plusa i śmiga już dobrze. W Polbanku jak na
    razie z Play nie ma żadnego problemu.

    > Z resztą: w czym trudności by ten czas ważności SMS-a wydłużyć ?

    Ten sms nie jest w żaden sposób przypisany do konkretnej wykonywanej
    transakcji, przynajmniej tak to widać po treści smsa. Jakby wydłużyć jego
    czas, to może to przekroczyć normy bezpieczeństwa banku.

    Xenocide