  • Data: 2010-03-17 13:43:12
    Temat: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi <V...@v...pl> napisał(a)

    > czy mowa o PLAY? :)

    Wybacz, że zaufam Twej domyślności ;)

    > w czym trudność aby prędzej bądź później (abonament itp.) przenieść numer do
    > sieci, która bez problemów dostarczy hasełko SMSem?

    Faktycznie, dużej trudności z samym przeniesieniem Abo gdzie indziej nie ma,
    ale jak rzekłem poprzednio, tam gdzie jestem, warunki mi odpowiadają
    najbardziej (stosunek: koszt/czas aktywności).
    Poza tym, musiałbym zawiadamiać wszystkich o zmianie swego numeru kom., co
    przysporzyłoby mi i kontaktom nieco kłopotów.