eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - czy naprawdę jest różowo?Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
  • Data: 2008-01-27 17:41:25
    Temat: Re: Polbank - czy naprawdę jest różowo?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 27 Sty, 12:43, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > emn pisze:
    >
    > >> Dementuję. Z ciekawości wypróbowałem konto znajomego. Działa pod Vistą
    > >> i pod Operą (! - nawet nie musiałem się maskować jako IE). Przelewów
    > >> wprawdzie nie próbowałem zrobić, ale bez problemu się zalogowałem,
    > >> zdefiniowałem (zewnętrznego) odbiorcę do przelewów... Wszystko działa
    > >> bez zarzutów.
    > > Działa pod Vistą ale przelewów nie da się zrobić ponieważ nie da rady
    > > zainstalować certyfikatu. W pełni działa tylko i wyłącznie pod XP + IE.
    >
    > oto, co mi dzis odpowiedzieli na pytanie, kiedy KONKRETNIE bedzie
    > wprowadzona obsluga windowsa visty:
    > "Uprzejmie informuję, iż nie dysponujemy takimi informacjami. Zamówienie
    > na ten system zostało już dawno złożone i może być wprowadzone w każdej
    > chwili, niestety konkretnej daty nie znamy."
    >
    > u kogo oni dokonali zamowienia na ten system? maja chyba slaba kontrole
    > nad firma, ktora sie tym zajmuje.

    Zapewne placa po wykonaniu czesci prac - firma skasowala za wdrozenie
    tego co sie dalo i poniewaz (tak mniemam) brak kar umownych, nie sa
    zainteresowani wdrozeniem reszty - byc moze maly % z ogolnej kwoty za
    to zostal i sobie odpuscili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1