  • Data: 2009-12-04 18:04:57
    Temat: Re: Polbank - elektroniczne wyciągi
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Kois napisał(a):
    > No przeszli sami siebie.
    > Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.
    > Zrobili oddzielny system z oddzielnym loginem, dostępny po rezygancji z
    > papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze nie
    > ma.

    Sytuacja jest bardziej skomplikowana :)

    Dostępne są trzy opcje:
    1 - mejlem zahasłowanym PDFem (a hasło SMSem)
    2 - w oddzielnej aplikacji (jakiś kosmos!)
    3 - w... aktualnym systemie

    Tylko uwaga - nie będziecie chcieli w aktualnym systemie :D

    Właśnie sobie włączyłem tę opcję w infolinii. Pojawiła się od razu i są
    nawet wyciągi z 6 miesięcy wstecz (z karty kredytowej, z kont nie
    patrzyłem). Tyle tylko, że:

    1. nie ma opcji wydruku wyciągu (można zrobić print z przeglądarki do
    pdfa, ale to bez sensu, bo... patrz punkt 2...)
    2. wyświetlane transakcje podane są tylko w walucie zakupu. jeśli
    transakcja była w walucie obcej i chce się zobaczyć kwotę PLN to trzeba
    się wklikać w szczegóły pojedynczej transakcji.
    nie da się zatem wydrukować wyciągu z kwotami w PLN...

    Porażka. Czy oni to wszystko robią specjalnie? :D

    Jeszcze drobiazg:
    Powinno być "Pokaż transakcje na wyciągu" a nie "Pokaż transakcję na
    wyciągu". Albowiem wyświetlamy wszystkie, a nie jedną. To przykre, że i
    do banków zawitała dysleksja, dysgrafia, czy jak jej tam...

    Good news is... widać zaksięgowane transakcje przed zamknięciem wyciągu
    (jest coś takiego jak wyciąg otwarty i można kliknąć szczegóły). ale tu
    z kolei... nie da sie wklikac w szczegoly i w przypadku transakcji w
    walucie nie widzimy ile poszlo PLN :D

    Czy w wersji 2 też jest taki ficzer?

    PG