  • Date: Thu, 20 May 2010 22:20:07 +0200
    From: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank elixir

    xbartx pisze:
    > Mam wrażenie, że rozpisanie godzin sesji (in/out) w Polbanku to tylko po
    > prostu rozpiska* i nic więcej, tak zwana czysta fikcja. Wczoraj przelew z
    > Polbanku do Aliora jeszcze nie doszedł. Z Eurobanku zlecony mniej więcej
    > o tej samej godzinie (około 14.00) dotarł III sesją. Uczulam te osoby,
    > które mają tam swoje główne konta i zlecają przelewy na np spłatę kk, aby
    > dla pewności robić to raczej dzień albo nawet i dwa przed terminem, bo
    > można się niemiło rozczarować.
    >
    > * chodzi mi o money.pl/banki/elixir bo na stronach Polbanku jak i w
> [...]
    jest w Regulaminie konta, paragrafie 8:

    4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym
    po dniu wskazanym w dyspozycji.

    10. W przypadku nieterminowego wykonania dyspozycji płatniczej Bank jest
    zobowiązany, na żądanie Klienta, do zapłaty Klientowi odsetek ustawowych
    naliczanych od kwoty wskazanej w dyspozycji za każdy dzień przekroczenia
    terminu, chyba że przekroczenie terminu jest następstwem okoliczności,
    za które Bank nie ponosi odpowiedzialności.

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/