  • 1. Data: 2010-05-18 07:42:09
    Temat: Polbank czyżby pierwsze problemy?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj około 10.30 zleciłem przelew do Aliora i do tej pory go nie ma.
    Powinien wyjść wczoraj II sesją ale wychodzi na to, że nie wyszedł żadną.
    I tak sobie gdybam czy to już nie czasem grecka czkawka czy też może po
    prostu zwyczajnie się tak u nich dzieje? Na nieszczęście są to pieniądze
    na spłatę kk, ale na szczęście ja nie wykorzystuje GP na maxa i spłacam
    kilka dni po wygenerowanie się wyciągu ;)
    Też ktoś zaobserwował podobne anomalia czy to tylko mnie trafiło?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-05-18 08:46:29
    Temat: Re: Polbank czyżby pierwsze problemy?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Maj, 09:42, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > kilka dni po wygenerowanie się wyciągu ;)
    > Też ktoś zaobserwował podobne anomalia czy to tylko mnie trafiło?

    Daj znać tak po 12 czy dotarł przelew.
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-05-18 09:45:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 May 2010 01:46:29 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Daj znać tak po 12 czy dotarł przelew. pozdrawiam.

    To chyba jednak jakiś indywidualny przypadek, bo dziś zlecony przelew z
    Polbanku doszedł bez problemów I sesją, także wczorajszy gdzieś utknął
    tylko pytanie gdzie P czy A?

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-05-18 13:30:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    napisał(a):

    > Daj znać tak po 12 czy dotarł przelew. pozdrawiam.

    Dotarł dzisiaj około 15.20 czyli II sesją. W P twierdzą, że wyszło
    wczoraj, w A twierdzili z rana, że nic nie dostali - gdzie leży przyczyna
    ciężko powiedzieć ale nie chce mi się drążyć.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-05-20 06:09:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Mam wrażenie, że rozpisanie godzin sesji (in/out) w Polbanku to tylko po
    prostu rozpiska* i nic więcej, tak zwana czysta fikcja. Wczoraj przelew z
    Polbanku do Aliora jeszcze nie doszedł. Z Eurobanku zlecony mniej więcej
    o tej samej godzinie (około 14.00) dotarł III sesją. Uczulam te osoby,
    które mają tam swoje główne konta i zlecają przelewy na np spłatę kk, aby
    dla pewności robić to raczej dzień albo nawet i dwa przed terminem, bo
    można się niemiło rozczarować.

    * chodzi mi o money.pl/banki/elixir bo na stronach Polbanku jak i w
    regulaminie nie ma nawet słowa o przelewach (in/out) KIR, elixir etc.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-05-20 20:20:07
    Temat: Re: Polbank elixir
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    >
    > * chodzi mi o money.pl/banki/elixir bo na stronach Polbanku jak i w
    > regulaminie nie ma nawet słowa o przelewach (in/out) KIR, elixir etc.
    jest w Regulaminie konta, paragrafie 8:

    4. Bank wykonuje dyspozycje płatnicze złożone przez Klienta bez zbędnej
    zwłoki, jednak nie później niż w następnym Dniu roboczym przypadającym
    po dniu wskazanym w dyspozycji.

    10. W przypadku nieterminowego wykonania dyspozycji płatniczej Bank jest
    zobowiązany, na żądanie Klienta, do zapłaty Klientowi odsetek ustawowych
    naliczanych od kwoty wskazanej w dyspozycji za każdy dzień przekroczenia
    terminu, chyba że przekroczenie terminu jest następstwem okoliczności,
    za które Bank nie ponosi odpowiedzialności.

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/