    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - fundusze inwestycyjne
    Date: Thu, 27 Sep 2007 19:57:58 +0200

    Witam

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    news:fdgq7n$2kt$1@news.onet.pl...

    > IMHO wybierz inne fundusze.
    >
    > ok, nie bede sie w to bawil w takim razie. a czy dla kwoty miedzy 5 a 10
    > tys zl przyjma mnie w open finance i expanderze czy dla nich to grosze
    > zeby sie zajmowac? czy obsluga u doradcy jest bezplatna dla mnie? cos
    > czuje, ze moglbym jakos wydajniej powiekszyc swoje oszczednosci

    Zainteresuj sie kontem w mBanku lub Multibanku i odpowiednio
    Supermarketem Funduszy Inwestycyjnych oraz Centrum Oszczedzania.
    (te dlatego, bo maja spory wybor funduszy i nie pobieraja prowizji za
    nabycie)
    A o funduszach poczytaj w necie, np. www.money.pl oraz www.bankier.pl
    i na stronach tych bankow.
    A na porady pracownikow banku/agencji nie licz bo ich zadaniem
    jest wyciagniecie jak najwiecej kasy od Ciebie. Nie mowiac juz
    o tym, ze calkiem spora takich pracownikow na ktorych trafia
    zwykly klinet to dzisiaj sprzedaje fundusze, wczoraj marchewke
    a jutro krem wiec moga po prostu nawet nie za bardzo wiedziec
    co mowia. Zebys nie wyszedl na tym jak opisane w Rz:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_07092
    7/pieniadze_a_4.html

    Pozdrawiam,
    Marcin