  • Data: 2009-04-10 10:47:19
    Temat: Re: Polbank i Aegon
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 12:32, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    > złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    Widać jakaś masowa akcja. Co ciekawe dzwonili minutę po wykonaniu
    płatności kartą Polbanku. ciekawe czy przypadek. Facet najpierw mówił,
    że nie da się zobaczyć regulaminu(sic!) za to on może odpowiedzieć na
    wszelkie pytania, ale na koniec przystał na to że go przyśle. Jeśli
    faktycznie to ciekawe co tam namotali i na co naciągają.