  • Data: 2009-04-10 12:21:13
    Temat: Re: Polbank i Aegon
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sumie mi nawet nie powiedzieli, że to ma być obciążane z karty MC, ale
    początku nie słuchałem zbyt uważnie :)

    > Ja też poprosiłem i dowiedziałem się, że nie dostanę, a dyspozycję muszę
    > złożyć tu i teraz przez telefon. Dziękuję bardzo.

    Mi też początkowo chcieli wcisnąć, że to tak prosty produkt, że wszystko mi
    wyjaśnią przez telefon i od razu "podpiszemy" umowę.
    Byłem twardy i regulamin plus jakąś reklamówkę przesłali mi na maila.
    Poczytałem trochę i dla mnie ta oferta nie była atrakcyjna, więc się bardzo
    nie wgłębiałem. Chociaż gość, który dzwonił tydzień później był bardzo
    zdziwiony dlaczego się jednak nie decyduję :)
    Swoją drogą w regulaminie jest sporo odwołań do zapisów w umowie,
    szczególnie jeśli chodzi o koszty, procenty itp.
    Umowy nie przesłali, choć po przeczytaniu regulaminu nawet na o to nie
    prosiłem. Ciekawe czy wzór umowy by udostępnili. Tu pewnie byłoby ciężko.

    Pozdrawiam
    Bartnick