  • Data: 2008-03-16 07:11:01
    Temat: Re: Polbank i inne banki - bezpieczestwo
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Mar 2008 21:03:08 +0100, quwert napisał(a):

    > szok, ale co się dziwić skoro serwer (data center) stoi w Rumuni :)

    A to akurat chyba nie ma nic do rzeczy, gdzie stoi - ważne jak jest
    skonfigurowany i kto nim administruje.

    > ciekawe kto był projektantem tego interfejsu webowego i skąd wytrzasnął
    > funkcjonalność "cofnij przelew", dla przelewów zrealizowanych.

    W artykule napisali, że jest to jakiś produkt Oracle, z którego korzysta
    ileś tam banków. Na moje oko to albo jest to jakiś bardzo stary produkt,
    który można było taniej kupić na wyprzedaży a jeżeli nie to tylko
    pogratulować twórcą tak pięknie wykonanego, prawie bezużytecznego,
    potworka.

    Xenocide