eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - infolinia nieczynnaRe: Polbank - infolinia nieczynna
  • Data: 2008-07-19 09:41:59
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ruf10 pisze:
    > Radek Wroclawski pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
    >> 1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
    >> nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
    >> godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
    >> się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
    >> informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
    >> nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
    >>
    >> PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...
    >
    > Ja jak tam dzwonie to wybieram połączenie z konsultantem i ide zrobić
    > sobie herbatę. 10-20 min czekania to standard, niezależnie od pory dnia.
    > Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
    podanie kodu autoryzacji karty debetowej z Paypala; jest niewidoczna na
    wyciągu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1